La Lley del Mirall

El que t'agrada de mi és el que tu reconeixes en tu mateix, el que tu ets. El que no t'agrada de mi també forma part de tu, però no n'ets conscient o no ho acceptes. Jo t'ho estic mostrant. En el moment que tu ho reconeguis, jo ja hauré complert la meva missió i la nostra relació canviarà... o simplement desapareixaré de la teva vida.

La vida que ens envolta, els amics, la parella, els companys de feina, els nostres fills,... són el miralls de la nostra ànima. Observem, aturem-nos en els detalls, escoltem detingudament el que ens diuen, aturem-nos a sentir el que ens transmeten... La vida mateixa ens mostra el que necessitem, el que som i el que hem de treballar per arribar a ser. Ens envia mil i un missatges, de mil i una forma diferent. Però el que més costa de tot és tenir el coratge d'explorar el nostre cor, d'obrir els ulls i mirar-nos.

Us recomano un llibre molt curtet que a mi em va encantar: "La Ley del Espejo" de Yoshinori Noguchi. Una història preciosa, molt senzilla però plena de contingut que et dóna una filosofia de vida molt interessant, almenys des del meu sentir. 

4 silenci(s):