Em serveix no em serveix



L'esperança tan dolça
tan polida tan trista
la promesa tan lleu
no em serveix

no em serveix tan mansa
l'esperança

la ràbia tan submisa
tan feble tan humil
el furor tan prudent
no em serveix

no em serveix tan sàvia
tanta ràbia

el crit tan exacte
si el temps ho permet
udol tan pulcre
no em serveix

no em serveix tan bo
tant de tro

el coratge tan dòcil
la bravura tan fada
la intrepidesa tan lenta
no em serveix

no em serveix tan freda
la gosadia

si em serveix la vida
que és vida fins a morir-se
el cor alerta
si em serveix

em serveix quan avança
la confiança

em serveix la teva mirada
que és generosa i ferma
i el teu silenci franc
si em serveix

em serveix la mesura
de la teva vida

em serveix el teu futur
que és un present lliure
i la teva lluita de sempre
si em serveix

em serveix la teva batalla
sense medalla

em serveix la modèstia
del teu orgull possible
i la mà segura
si em serveix

em serveix el teu camí
company.

Mario Benedetti
(traducció de na Ventafocs)

3 silenci(s):