Vull viure, vull sentir!




Sóc només una peça d'aquesta societat,
compleixo amb normes que l'instint em fa qüestionar,
i després miro als altres i començo a veure la llum brillar.
Vull canviar, és hora ja de despertar!


Vull viure, vull sentir!
Assaborir cada segon,
compartir-ho i ser feliç.
Hi ha tantes coses per aprendre,
tantes novetats per arribar.
La vida sempre suma i va seguint,
el que tens és el que dónes.


Creu-me, viuré cada segon,
mentre pugui estar aquí.
Ja vaig comprendre que la meva destinació és triar,
no tinc por, he decidit ser feliç.


Viuré,
mentre em quedi una mica d'aire,
no abandonaré.
Tinc tant a guanyar,
tinc ganes de créixer…
Viuré, viuré…


Vaig assumir que renunciar no és més que escollir,
equivocar-me és una bona forma d'aprendre.
Que si segueixo al cor no tinc res a perdre,
i a cada pas sorgeix una altra oportunitat.
I ara ja veus, no sóc qui vaig ser,
aquella trista i temorosa persona d'ahir,
he renascut per a tot, tinc ganes de viure,
ara guardo la meva energia per a aquell que cregui en mi.


No perdré ni un dia més queixant-me,
o a asseure'm a descansar,
i cada pas em permetrà avançar,
cap al futur, amb confiança i llibertat…


Viuré!!!


El sueño de Morfeo
Voy a vivir

4 silenci(s):