Viu ara!


Una vegada se li demanà a un home, savi i expert en l'art de la meditació, com era possible que pogués concentrar-se en les seves moltes i diverses activitats.
Va respondre de forma simple, però amb contundència: 
"Quan estic dret, estic dret. 
Quan camin, camin.
 Quan estic assegut, estic assegut. 
Quan menj, menj. 
Quan xerr, xerr "
A això li van comentar els seus interlocutors: 
"Això també ho fem nosaltres! Què és el que fas més, tu? ".
Va tornar a dir-los :
"Quan estic dret, estic dret.
 Quan camin, camin. 
Quan estic assegut, estic assegut. 
Quan menj, menj. 
Quan xerr, xerr "
De nou li van dir: 
"Però nosaltres també fem tot això!"
Llavors ell els va interrompre: 
"No, vosaltres no feu res de tot això:
 quan estau asseguts ja us estau aixecant, 
quan estau drets ja estau corrent,
 i quan estau corrent la vostra ment ja és a la meta ... "

10 silenci(s):