Petit problema amb el blog...



Com podeu veure, o millor dit, com podeu no veure, a la dreta del blog m'ha quedat un buit d'informació, i tot el que tenia ha anat a baix de totes les entrades, sense més ni manco. He intentat arreglar-ho, però no hi ha manera. Quan vaig al disseny de pàgina, al format, em surt com sempre, però no puc posar-ho com abans. He canviat de plantilla però em passa el mateix.
Què us ha passat alguna cosa semblant? Algú de vosaltres ha amollat follets informàtics? Si algú de vosaltres té alguna idea serà molt benvinguda... moltes moltes moltes gràcies!!


... ostres, ostres, ostres,.... no em fa gens de gràcia



Són les 23:06. Després d'eliminar dues entrades i els respectius comentaris (no sabeu el greu que m'ha sabut) he aconseguit que les coses tornassin a la "normalitat". He intentat tornar a posar el poema d'ahir, però no hi ha hagut manera... demà més. 
Moltes gràcies a tots!!!

27 silenci(s):

  • Ventafocs x | 6 de juliol de 2012 a les 18:58

    a a més veig que tenc problemes per publicar!!! aiaiai

  • Carme | 6 de juliol de 2012 a les 19:04

    Doncs jo veig la teva barra lateral en perfecte estat de lectura... com sempre.

  • Assumpta | 6 de juliol de 2012 a les 19:15

    Recordo una vegada una blogaire que li va passar el mateix... Mira en posts anteriors si tens alguna imatge que se surt dels marges, i treu-la (o fes-la més petita) i tot tornarà al seu lloc :-)

    Imatge o vídeo... alguna cosa que hagi distorsionat el cos principal del blog :-)

  • Ventafocs x | 6 de juliol de 2012 a les 19:15

    Bé, me n'alegro, ho havia demanat a un amic i tampoc la veia i jo encara segueixo sense veure-la... moltes gràcies, Carme!!

  • Ventafocs x | 6 de juliol de 2012 a les 19:19

    És possible, Assumpta, però ara ja no sé que he de pensar...alguns veuen la part lateral i alguns no... i no he fet cap canvi en el blog. Moltes gràcies, Assumpta, aniré pensant si se m'escapa alguna cosa...

  • Assumpta | 6 de juliol de 2012 a les 19:19

    Ep!!! Atenció! Jo NO la veig normalment, però si baixo i vaig a "veure missatges més antics", automàticament, la torno a veure bé... la qual cosa vol dir que la distorsió bé per algun element dels darrers posts, dels que tens a la vista en pantalla.

    Fes tu mateixa la prova, ves a buscar un post antic, veuràs com et surt bé

  • Assumpta | 6 de juliol de 2012 a les 19:24

    Si cliques les pestanyes (Jo sóc... Racó de poesia) també es veu bé la barra lateral

  • Assumpta | 6 de juliol de 2012 a les 19:29

    No sé si pot ser això, però prova a treure (si no és, ja el tornaràs a posar) el vídeo aquest tan bonic de The fantastic flying books. Guarda't el codi, per posar-lo de nou si veus que no és. Has d'anar provant. És que el cas d'aquella blogaire va ser exactament com el teu. Mirava el disseny de pàgina i no havia canviat res, en canvi el blog no es veia bé...

  • Ventafocs x | 6 de juliol de 2012 a les 19:30

    Sí, Assumpta, tens raó... de fet en el mateix post d'ahir, quan hi entro ho puc veure tot bé, es veu que el problema és en la pàgina principal. Moltíssimes gràcies, per totes les molèsties... ara miraré de fer més petit el darrer vídeo...

  • Ventafocs x | 6 de juliol de 2012 a les 19:42

    Em sembla que no...:(. Ho deixaré reposar una mica i ho intentaré més tard, crec que ara ja sóc jo que m'he quedat en blanc... Una abraçada!

  • Joan Calsapeu-Layret | 6 de juliol de 2012 a les 20:04

    bé has de posar-te a

    1 dissenya
    2 format
    3 arrossegues les capsuletes fins allà on vols que es vegin, en aquest cas a la dreta, ara es veu a baix...
    i dessar.

    salut

  • Ventafocs x | 6 de juliol de 2012 a les 20:11

    Ja ho he provat, Joan. El fet és que quan vaig al format totes les capsuletes estan allà on han d'estar, a la dreta... moltes gràcies Joan!

  • Assumpta | 6 de juliol de 2012 a les 20:13

    Ostres... és estrany... perquè estic segura que ha de ser això. Et passa exactament el mateix que a ella, en visió "disseny" ho tens ben posat... però no es veu bé...

    Prova de fer una mica més ample el cos principal i la barra lateral... poquet... perquè tingui espai per "saltar" al seu lloc.

  • XeXu | 6 de juliol de 2012 a les 20:59

    Jo confirmo que a hores d'ara la barra lateral no es veu, però malauradament no puc aportar cap coneixement que t'ajudi a arreglar el tema. Només t'envio ànims i que h puguis solucionar aviat.

  • Ventafocs x | 6 de juliol de 2012 a les 21:07

    Gràcies Xexu... fa unes hores que faig i desfaig i no avanço. Però el que em descol.loca més és que alguns ho veuen bé, i d'altres no. Ja s'arreglarà, si Déu vol...

  • Jaume Pubill Gamisans | 6 de juliol de 2012 a les 21:28

    Ventafocs: Jo ara ho veig tot normal. Espero que ho hagis arreglat. Sort

  • Ventafocs | 6 de juliol de 2012 a les 21:32

    Hola Jaume, em sembla que no. Es veu correctament a totes les pàgines menys a la principal. Si vas a una entrada en concret o per exemple, als missatges més antics, no hi ha problema. El problema és quan vas al "COR DEL BLOG" Moltes gràcies, Jaume.

  • joan gasull | 6 de juliol de 2012 a les 22:46

    jo ho veig tot a lloc.....clar que es despres de sopar.....espero que ho solucionis.

  • Víctor Pàmies i Riudor | 6 de juliol de 2012 a les 23:12

    Jo també ho veig tot a lloc. Potser li falta una mica d'espai al menú lateral, eixamplar-lo una mica.

  • Ventafocs | 6 de juliol de 2012 a les 23:16

    Moltes gràcies, Víctor... crec que ja ho he arreglat. Amb aquesta plantilla no em deixa modificar l'amplada de la barra lateral, però almenys ara ja és veu. Una abraçada!

  • Assumpta | 7 de juliol de 2012 a les 1:13

    Abans de plegar per avui he volgut passar a mirar si ja s'havia pogut arreglar... Has hagut d'eliminar dues entrades, segur que era per las imatges, quina llàstima! Mira de tornar a posar el poema copiant-lo de nou, directament a la pestanya "modifica html" i posant una imatge diferent, ja veuràs com així et sortirà bé :-)

    Els posts, és més fàcil que NO donin problemes si els fas sempre des de la pestanya "modifica html" (dins de la finestra on redactes el missatge: Enviament de missatges / nova entrada), perquè allí "perden" qualsevol configuració que portessin predeterminada, un cop el tinguis fet, canvies de pestanya, vas a "Redacta" i allí poses les cursives, negretes, canvis de lletra, de color, etc. :-))

    M'alegro que ho hagis pogut arreglar! ;-)

    Bona nit!!

  • Ventafocs | 7 de juliol de 2012 a les 10:56

    Tens raó Assumpta, el problema era de l' "html", tot i que encara estic una mica preocupada perquè vaig intentar posar la poesia sense imatge i tot i no em va anar bé... hauré de seguir culejant una mica, però sembla que anem per bon camí. Moltes gràcies un altre cop per tot. Que passis un molt bon cap de setmana!!

  • Ventafocs | 7 de juliol de 2012 a les 10:56

    Tens raó Assumpta, el problema era de l' "html", tot i que encara estic una mica preocupada perquè vaig intentar posar la poesia sense imatge i tot i no em va anar bé... hauré de seguir culejant una mica, però sembla que anem per bon camí. Moltes gràcies un altre cop per tot. Que passis un molt bon cap de setmana!!

  • Víctor Pàmies i Riudor | 7 de juliol de 2012 a les 12:07

    Si el problema és de les imatges o de la mida dels vídeos, els has de poder canviar per adaptar-ho a l'amplada màxima que admet el blog.

    Des de la pestanya HTML, quan trobes el codi de la imatge o del vídeo (generalment o , amb algunes possibles variacions) hi ha la mida d'ample i alt d'imatge, que són height="000" i width="000". Si les redueixes proporcionalment, fas que la imatge es redueixi proporcionalment en l'escrit. Has de trobar l'amplada màxima del teu blog i llavors veure que totes les imatges que hi penges no siguin més grans que aquella xifra.

    Més fàcil. Quan estàs editant l'escrit si poses el cursor sobre la imatge et dóna l'opció de fer-la petita, mitjana o gran. O a mida normal. Pots jugar amb aquestes 4 opcions, també.

  • Ventafocs | 7 de juliol de 2012 a les 12:14

    Es veu que el problema no era de les amplades. Era d'una entrada que vaig publicar al maig, d'una imatge, simplement l'he posada com esborrany i ja he pogut tornar a publicar normalment. Vaig comentar el problema en un dels fòrums de blogger i m'han donat la solució, tot i que encara no entenc com fins ara no he tengut problemes. Moltes gràcies, Víctor!