Donar gràcies

Amanda Cass


Avui vull donar les gràcies 



pel que sóc

i pel que no sóc. 

Pel que tenc 

i pel que no tenc. 

Pels meus fills.

Per tenir els amics que tenc. 

Per tot el que aprenc 

i pel que no entenc, 

perquè em fa seguir cercant.

Per sentir, 

per recordar, 



per oblidar,


per estimar,

per ser estimada.

Pel que em fa riure, 

pel que em fa plorar,

per estar VIVA.


És un petit text anònim que he trobat per la xarxa en una imatge. Com que sempre cerc tres cames a un moix (o són set?),  m'he posat a pensar en totes aquelles coses per les que puc estar agraïda. El primer que he fet és afegir-hi "Pels meus fills", i tot seguit me n'he temut que les paraules anteriors només són un petit tast de tot plegat, hi ha tant per agrair! 
És un exercici que m'ha fet centrar amb les coses positives que m'envolten, en les que realment valen la pena, les que em fan... 

ESTAR VIVA! 

No, no, no sóc més especial que qualsevol de vosaltres, també tenc els meus dimonis i les meus maldecaps, però avui no compten!!!
Us recomano aquest exercici, esper que trobeu moltes coses per agrair. I, per cert, us agraeixo de tot cor la vostra presència!


Avui és dilluns, molt bona setmana!



10 silenci(s):

  • XeXu | 18 de juny de 2012 a les 19:04

    Ai, fan tanta companyia els dimonis... Molts cops em sento l'altra cara de la mateixa moneda. D'on surt tant optimisme? No me'n sé avenir. Com me n'alegro que hi hagi gent que sap trobar aquestes forces allà on jo no veig res. Mira, et diria, si fos qualsevol altre que diu sempre el que l'autor del post vol sentir, que aprendré molt d'això que dius i que em queda molt per aprendre per ser més feliç. Que em queda molt per aprendre no ho dubto, de fet t'ho puc assegurar, però ja em conec, així que no faré promeses que no compliré després. Què hi farem, tu. Gaudeix molt i molt d'aquesta vida, t'ho mereixes per les ganes que hi poses.

  • Ventafocs x | 18 de juny de 2012 a les 19:25

    Vols que et digui un secret Xexu? No sempre ho aconsegueixo, però després de fer balanç de tot el que he viscut m'aferro com un paparra a tot el que em fa somriure i fer sentir millor... A mi també em queda molt per aprendre, Xexu, a poc a poc i bona lletra... Al principi costa molt veure la part positiva de les coses, però amb la pràctica hi agafes traça. No em prometis res, però intenta-ho. Gràcies per dir el que sents i no el que vull sentir (tot i que a vegades et tem una micona! ;-) )

  • XeXu | 18 de juny de 2012 a les 19:45

    Res a témer, mai no has de tenir por d'algú sincer i que no et vol cap mal, ja que no té cap motiu per voler-te'n.

  • Pakiba | 18 de juny de 2012 a les 20:56

    Grácies per els teus bon desitjos i Si sepre tenim que agrair el que tenim i les coses positives,que les negatives ja venen soles.

    Bona setmana guapa.

  • joan gasull | 18 de juny de 2012 a les 21:39

    cerc tres cames al moix.....quina gran frase mallorquina...
    Per cert, si ens fixéssim més en el que tenim i oblidéssim on volem arribar, de ben segur que seriem més feliços.
    Molt bona setmana....

  • Drapaire de mots | 18 de juny de 2012 a les 23:59

    Això es d'aquelles coses que sempre em queden pendents. D'agrair si que ho faig, moltes vegades només de obrir els ulls de bon matí. Però de seguida les meves fures m'aclaparen i el pessimisme se'm aferra com un imam.
    No ser perquè em sembla que en això tinc una retirada en XeXu oi? :[

    Bona setmana a tots.

  • GEMMA | 19 de juny de 2012 a les 16:55

    A seguir estant viva, i si a més estàs composada de vius colors, mereixes dues felicitats!

  • Elfreelang | 19 de juny de 2012 a les 23:41

    moltes gràcies! cada dia mirarem d'agrair alguna cosa és un sa exercici

  • El porquet | 23 de juny de 2012 a les 17:38

    Bé, avui ja som dissabte, nit de revetlla de Sant Joan. Segur que, amb aquest ànim, aquestes paraules i aquests bons pensaments has d'haver passat una bona setmana. Res més bonic que afrontar la vida amb aquests pensaments. Sens dubte ajuden a tirar endavant i a entomar les tambanades que ens dóna la vida potser, una mica millor, de com els agafaríem.

    Que tinguis una bona revetlla!

  • jomateixa | 25 de juny de 2012 a les 9:55

    De vegades ens costa aconseguir-ho, perquè els dimonis tenen molta força (la nostra força), però intentar-ho ja és aconseguir-ho una mica.
    Bona setmana!