Càntics de colors





“Els boscos serien massa silenciosos si només

cantessin els ocells que millor ho fan”

Henry Van Dike
Crec que som dilluns...bona setmana!!!
 

9 silenci(s):

  • XeXu | 4 de juny de 2012 a les 23:20

    Sí, sí, dilluns encara. Bona la frase. No sempre han de garlar els que en saben més, que si no ens perdem moltes aportacions interessants.

  • El porquet | 4 de juny de 2012 a les 23:45

    Mmmm sí, però hi ha moltes maneres d'agafar aquesta frase. A mi m'encanta passejar pel bosc i sentir només, i només, les millors refilades i piulades... però entenc també, i comparteixo, el sentit que li ha donat en XeXu!

  • Drapaire de mots | 5 de juny de 2012 a les 16:29

    Doncs a mi no m'importa si canten més be o no, m'agrada sentir el bosc viu amb la seva pròpia veu: l'aigua (si hi corre), el vent, els ocells, els animalons que van per terra..... El que m'empipa més són els mosquits, aquests no m'agraden gaire, ho sento! Serà per qué els tinc més coneguts?

  • Pakiba | 5 de juny de 2012 a les 16:44

    Per qué sempre tenen que ser els millors !! també dona gust escoltar altres animalons.
    Bona setmana.

  • Gregori Samsa | 6 de juny de 2012 a les 15:07

    Deixem que cantin els que ho saben fer
    els demés en podem dedicar a altres activitats la mar de lloables
    dic jo...

    Avui és dimecres

  • Pep | 7 de juny de 2012 a les 12:10

    I qui és el que decideix qui canta i qui no.
    El bosc, i la vida, estan fets per tothom. Amb respecte, amb sinceritat, amb harmonia i és clar...amb tot l'amor que puguis donar.
    Avui és dijous i quasi et puc dir bon cap de setmana.

  • Joan Abellaneda | 8 de juny de 2012 a les 10:23

    sempre convides a pensar cati. Jo entenc que la frase parla d'acceptar la diversitat, doncs tots podem eenriquir-nos els uns als altres

    la veig en positiu

    abraçades de divendres ja
    joan

  • Dafne | 8 de juny de 2012 a les 11:44

    Aixxx, jo arribo en divendres; potser amb l'esperit alegre de saber que s'apropa el cap de setmana.
    I realment ens enriquim dels qui més en saben, dels qui n'aprenen, dels qui en volen saber, i també, d'aquells que tot i no saber-ne potser ens fan sentir més enllà del seu so. L'essencial és invisible als ulls, i en aquest cas a les orelles.
    Mil petons i feliç cap de setmana!!!

  • Elfreelang | 9 de juny de 2012 a les 13:41

    i jo et desitjo bon cap de setmana ara que el gruix del cos setmanal ja finit...