PREMI LIEBSTER


He començat la setmana rebent un premi, no està malament, eh?  Es tracta del premi Liebster, una iniciativa que consisteix en premiar de forma simbòlica a cinc blogs, o millor dit, als seus blogaires, reconeixent així, el seu treball i el seu esforç. 


Sincerament, no sé si el mereixo, però vos he de dir que m'ha fet molta il·lusió. Moltes gràcies, Joan Abellaneda, del blog 2012, Esquitxos d'una vida, amic i company blogaire. Moltes gràcies per haver pensat en mi i haver-me regalat aquesta ditada de mel que transforma un dia qualsevol en un de molt especial.
 L'emoció d'haver rebut el premi tot d'una es va transformar en una mica d'inquietud (no estic molt avesada a rebre premis), tot passant per il.lusió un altre cop i tornant acabar en la responsabilitat que ara m'havia tocat a mi, repartir el premi a cinc blogaires més. Només cinc. Cinc en tota la blogosfera, uff... quasi res. Hi ha molts blogs que s'ho mereixen i em sap molt de greu no poder fer la llista més llarga, però només en puc triar cinc. 

N'elegiré cinc dels que sento més a prop:


Amb ells m'enriqueixo, reflexion, creisc, m'emocion, sent i... el meu cor somriu. Moltes gràcies per tot el que compartiu!

Us paso les normes que heu de seguir si us animeu a continuar la cadena. No vull que us sentiu obligats a seguir-la, em conform en què sigueu conscients que vos he donat el premi amb molt d'afecte.

Normes:

1. Copiar i enganxar el premi al bloc, i enllaçar al blocaire que t’ho va atorgar.
2. Nominar als teus 5 blocs preferits (han de tenir menys de 200 seguidors) i deixar un comentari en els seus blocs per fer-los saber que van rebre el guardó.
3. Esperar que aquests blocaires passin el guardó a altres 5 blogs.


Si no sou dels nomenats, per favor, no m'ho tingueu en compte. Us envio una abraçada molt forta no menys valuosa.

Ventafocs

11 silenci(s):