Amb les ales de l'ànima


Departure of the Winged Ship by Vladimir Kush


Amb les ales de l'ànima

Amb les ales de l'ànima 
desplegades al vent,
desentranyo l'essència 
de la meva existència 
sense defalliment, 
i em dic que puc 
com en una constant 
i em mor de por, 
però segueixo endavant.

Amb les ales de l'ànima 
desplegades al vent, 
perquè aprecio la vida 
en la justa mesura 
a l'amor... el reinvent, 
i en viure cada instant 
i en gaudir cada intent, 
sé que tenc el més gran, 
amb les ales de l'ànima 
desplegades al vent. 

Amb les ales de l'ànima 
desplegades al vent, 
més enllà de sorpreses 
m'aixeco entre runes 
sense perdre l'alè 
i me'n vaig de les ombres 
amb algun filament 
i pujo a l'estora 
amb la màgia d'un conte. 

Amb les ales de l'ànima 
desplegades al vent, 
atresor l'humà 
quan tendeixo les mans 
a favor de la trobada 
per la cosa més pura, 
amb la qual m'aliment 
pel meu pa de tendresa, 
amb les ales de l'ànima 
desplegades al vent. 

Amb les ales de l'ànima 
desplegades al vent, 
davant cada notícia 
d'estupor, d'injustícia, 
em dessagno per dins 
i em dol la gent, 
el seu dolor, 
les seves ferides, 
perquè així solament 
interpreto la vida. 

Amb les ales de l'ànima 
desplegades al vent, 
més enllà de la història, 
de les vides sens glòria, 
sense honor ni sustent 
guardaré de qui escriu 
el seu millor pensament 
vull estimar a qui viu 
amb les ales de l'ànima 
desplegades al vent, 
al vent, 
  al vent... 


Eladia Blázquez
traducció de Ventafocs (original)

vull estimar a qui viu
amb les ales de l'ànima
desplegades al vent



Hi ha lletres de cançons per les que val la pena tornar... 
una abraçadeta! 

3 silenci(s):