Si em trobes...



He trobat aquesta imatge al facebook i m'ha encantat, jo simplement hi he afegit un toc de ma terra, que les coses no estan per a menys.

Un beset a tots els que m'han trobat i em segueixen!

5 silenci(s):

  • XeXu | 24 de març de 2012 a les 19:02

    Hehehe, la foto és molt maca, i el que hi has escrit també. Es diu així per allà baix, jugar a amagadons? Per aquí no en diem així, juguem a cuit i amagar, però això només els més normatius, perquè sempre en diuen el 'escondite'. I això de dir on s'amaga és que el petonet el vol de totes maneres, oi?

    Sí les coses a la teva terra estan convulses... el Barça està guanyant a Mallorca...

  • Pep | 24 de març de 2012 a les 19:21

    Les fotografies representen les emocions que no és poden expressar amb paraules.
    Però si en una foto com aquesta i poses lletra et queda una obra d'art.
    M'agrada venir a casa teva.

  • Ventafocs x | 24 de març de 2012 a les 19:34

    Ho especifico, aquest cop simplement he traduït les paraules... Sí Xexu, aquí diem jugar a amagadons, almenys quan jo jugava, ara dubto si hi juguen i tot, sembla que l'únic que busquen és la Nintendo.
    Sí, el Barça guanya... hi ha desgràcies més grosses, crec que ho puc superar, ;) No creus que sempre ve de gust un petonet?

    Pep, m'agrada que t'agradi... el plaer és ben mutu!!!

    B7s!!!!

  • joan gasull | 24 de març de 2012 a les 21:49

    jugar a guanyar sempre és el millor. El beset està assegurat....encara que si és d'amagadons sempre deu ser més bo.

  • Anònim | 25 de març de 2012 a les 13:11

    Ventafocs: Els besos fets a amagadons són els millors! T'ho dic per experiència...