Bells records


Tot d’una que vaig llegir l’original proposta d’en Garbí d’enviar-nos una postal, me’n vaig enrecordar que en tenia una de molt especial. Una postal a la que guard una gran estimació i que m’ha fet molta il•lusió llevar-li la pols i mostrar-vos-la.
I mentre la buscava, han començat a ressorgir una gran quantitat de records: cartes, fotografies, cançons, olors, moments únics. Un cúmul d’emocions i nostàlgies han brotat de cop com si es tractessin de les mateixes Fonts Ufanes al bell mig de l'època de pluja.
La postal mostra el mercat de Pollença en plena ebullició. Però és molt més que això. Aquesta imatge parla de mi, de la família, de la pagesia, de feina, de tradició, d’un temps passat que ja no tornarà. Al fons s’hi veu l’Església Parroquial de Pollença, i entre els trasts i la gent, just devora l’enfilall de tomàtigues, ens hi trobem el meu pare i jo.  Què us puc dir? M'agrada aquesta postal.
Estic segura que li hagués agradat que la posés al cor del meu blog.

15 silenci(s):

  • garbi24 | 30 de gener de 2012 a les 22:55

    No pretenia despertar tant de sentiment....però veient el resultat, fins i tot n'estic content.
    Per cert ara cercaré una petita ventafocs entre les "tomàtigues"
    Gràcies per participar

  • Pakiba | 30 de gener de 2012 a les 22:59

    a mi també en va agradar la seva iniciativa.

  • Ventafocs x | 30 de gener de 2012 a les 23:06

    Em sembla que t'hauria de donar jo les gràcies. La veritat és que m'ha encantat trobar-me amb tants de records, alguns d'ells també els he anat compartint amb els meus fills, així que... moltes gràcies!

    Hey Pakiba! Bona setmana... de postals!

  • XeXu | 30 de gener de 2012 a les 23:08

    I tant que li hauria agradat! És el perill de remenar coses antigues, sempre surten més records que no pensem. Però mentre siguin bons...

  • Ventafocs x | 30 de gener de 2012 a les 23:11

    Sempre intentam que perdurin els bons... bona setmana, Xexu!

  • El Petit Príncep | 31 de gener de 2012 a les 0:17

    Ventafocs: Ressuscitar coses antigues sempre ens fa joves. Qui ho diria no? Això de que els vells conten batalletes no és veritat: simplement rejoveneixen.
    Amb aquest post has rejovenit 25 anys!
    Una abraçada

  • mia | 31 de gener de 2012 a les 10:18

    bon dia ventafocs
    buff...
    de quin any deu ser la postal?
    ja no recordava aquestes ocupacions vostres. vos reconec com si fos ara
    aiss el temps
    una besada ben forta

  • Alyebard | 31 de gener de 2012 a les 11:30

    Que bé que la proposta t'hagi retrobat amb les tomates i el mercat. La teva entrada m'ha recordat com segava userda amb dalla.

  • Ventafocs x | 31 de gener de 2012 a les 13:11

    Hey, Petit Príncep,...pot ser només n'he rejovenit 20! ;)

    Em sembla que és del 93... uff, de quan cantàvem Sopa de Cabra en els esplais de l'Institut! Una abraçadota!

    Les arrels són les arrels, mai s'obliden! Una abraçada, Alyebard!

  • mia | 31 de gener de 2012 a les 20:05

    bon vespre ventafocs
    crec que fas curt, al 93 ja devies anar a la uib
    si es a l'epoca de l'institut resta un parell anys mes
    ;)

  • Ventafocs x | 31 de gener de 2012 a les 21:10

    Devia tenir uns 17 o 18 anys, acabava a un lloc i/o començava l'altre. El 93 és la data de darrera la postal...

  • Dafne | 31 de gener de 2012 a les 23:41

    Quins records!!! Ens porten en un viatge pel temps, i revivim aquelles històries compartides, amics llunyans, parents voltant pel món, o simplement amors efímers!!!
    Postals del record, per guardar-les ben a prop, i així no oblidar el que un dia varen significar!!!
    Petonssssssssss!!!!

  • Elfreelang | 2 de febrer de 2012 a les 14:35

    Com ens transporten a espais nostrats de l'ahir preciós els nostres records visuals...com les postals, les fotografies que ens permeten desar per a sempre un instant!

  • El porquet | 3 de febrer de 2012 a les 14:17

    Caram, així doncs sou una família de postal! ;p

    Certament, són temps que ja no tornaran, molt probablement, però has tingut la sort de gaudir-los i, a més, de tenir-ne records tan bonics.

    Una abraçada!

  • Ferran | 4 de febrer de 2012 a les 13:51

    Una foto genial, ventafocs. M'encanten les imatges de vides, com aquesta, i si a més en conec el significat que tenen per a algú en concret, encara m'enganxen més!