A poc a poc

Il·lustració basada en l'obra "Caracol" de Consuelo Pillot Beeson

"Hi ha un lloc on tots arribarem, els ràpids i els lents. I allà, els ràpids esperaran per primera vegada, que els lents els contem com fou viure".
Patricia Sosa

Jo cada dia intent anar més a poc a poc, no sempre ho aconsegueixo, però me n'adono que cada vegada tenc més coses per contar...   qui s'hi apunta?
U n  a    a   b   r    a      ç       a       d        a        ! 

7 silenci(s):

  • Carme | 22 de novembre de 2011 a les 22:43

    No tinc cap pressa per arribar-hi eh? prefereixo ser dels que expliquen com fou viure! :)

    Jo m'hi apunto, ventafocs!

  • Ferran | 22 de novembre de 2011 a les 23:32

    Entenc que cada dia tinguis més coses per explicar, ventafocs. El món ens dóna tants i tants motius per expresar-nos! Aquí tens, segur, no pocs lectors que esperem les teves paraules!

  • Ventafocs | 23 de novembre de 2011 a les 8:56

    Ja sé que sembla lògic que cada dia pugui contar més coses, però el que vull dir és que intento gaudir tant com puc dels petits grans moments que formen part de la meva vida. El temps que dedico al blog és un d'ells.
    Carme, jo tampoc tenc pressa en arribar enlloc, estic contenta que m'acompanyis fent camí... Una abraçada!
    Ferran, moltes gràcies per les teves paraules... el món ens dóna moltes coses per contar, o per gaudir, però cal estar amb els ulls ben oberts, no sempre les sabem veure. A vegades s'amaguen un mica... a veure si entre tots les destapam!!! Una abraçadeta des de les illes!

  • Joan Abellaneda | 23 de novembre de 2011 a les 12:16

    sempre ens regales bombonets amb aromes de veritat

    gràcies de nou cati, per tot

    pd,- jo també intento viure del present amb pausa...

    abraçades
    joan

  • XeXu | 24 de novembre de 2011 a les 0:51

    A mi generalment la lentitud m'estressa, però està clar que hi ha coses per les que més val no tenir pressa!

  • Ventafocs | 24 de novembre de 2011 a les 8:41

    Moltes gràcies Joan... el bombonet és el teu comentari... una abraçada, Joan!

    Xexu, me n'alegro de "veure't"! Potser hi ha coses que s'han de fer de pressa per poder gaudir de les altres més lentament. Que tenguis un molt bon dia, Xexu!

  • onatge | 27 de novembre de 2011 a les 22:02

    Intento gaudir de l'aire, de la conversa amb el mar, de la companyia profunda, de veure els arbres, els camps sembrats, de la lectura, de la música, d'escriure, de la pluja, del vol dels núvols, dels animals, de la bona cuina, vi o cava per humitejar els llavis. M'agrada la lentitud...

    Des del far sense pressa.
    onatge