Maria


Quan venia de la feina anava darrera un cotxe que a la part de darrera duia una planta, semblava de maria. De na Maria Enganxa, potser.
El conductor se n'ha anat feliç, i jo feliçment he arribat a casa.

7 silenci(s):

  • Carme | 15 de setembre de 2011 a les 23:03

    Final feliç. M'agraden els finals feliços. :)

  • magazine.cat | 15 de setembre de 2011 a les 23:06

    Un cop en vaig veure un que el portava ple el maleter, es veu que volia aprofitar el viatge ;D

  • garbi24 | 15 de setembre de 2011 a les 23:13

    jo normalment en faig un parell de plantes a l'hort....i després amb alcohol i aloe vera faig un serum prodigiós que calma molts mals a base de massatges......però shhhhhhhhh, no ho diguis a ningú

  • XeXu | 16 de setembre de 2011 a les 0:30

    Maria i conducció no sé jo si és bona combinació...

    Has vist quin rodolí?

  • Pep | 16 de setembre de 2011 a les 10:28

    Jo ja tinc Aloe vera,alcohol també,falta la maria que fa temps que no en planto, però si en Garbi em passa la recepta igual li faig un lloc a la terrassa. (a la Maria vull dir).Perdoneu per haver escoltat ¡¡¡¡

  • Ventafocs | 16 de setembre de 2011 a les 11:54

    A mi també m'agraden, Carme, i si no ho són, els m'invent! ;)

    Es veu que és una pràctica més habitual del que fem comptes... Salut, magazine.cat!

    Què és el que no he de dir, que després d'una dura tasca de correig necessites un bon massatge d'esperit i aloe? Em sembla que jo també ho necessitaria! Ves en compte amb les males herbes, Garbí!

    Un rodolí ben combinat
    senyor Xexu, ets un crack!

    Perdonat, Pep, i benvingut al blog. Vaja, veig que les Maries són molt sol.licitades... ;)

    Una abraçadeta contenta a tots i totes!

  • Galionar | 16 de setembre de 2011 a les 22:50

    Mira, doncs haurà de pensar a felicitar-la cada 15 d'agost, que és el dia del sant de les Maries...
    Una abraçada!