En algun lloc més enllà de...


En algun lloc més enllà de l'arc de Sant Martí
camí amunt,
hi ha una terra de la qual vaig sentir-ne parlar 
un cop en una cançó de bressol.

En algun lloc més enllà de l'arc de Sant Martí
els cels són blaus,
i els somnis que vas gosar a somiar
es faran realitat de debò.

Algun dia desitjaré una estrella
i despertaré on els niguls són molt lluny,
rere meu.
On els problemes es desfan com gotes de llimona,
per sobre de les xemeneies,
allà és on em trobaràs.

En algun lloc més enllà de l'arc de Sant Martí,
volen ocells blaus.
Els ocells volen per sobre de l'arc de Sant Martí.
Per què llavors, oh per què no puc jo?
Si els feliços ocellets blaus volen 
més enllà de l'arc de Sant Martí,
per què, oh, per què no puc jo?


Tant de bo algun dia ens hi trobàssim!!

8 silenci(s):