Aniversari

Ahir fou el primer aniversari d'aquest blog... qui ho havia de dir? Record perfectament quan vaig decidir engrescar-me en aquesta aventura, plena d'il.lusió i alhora amb moltes pors i inseguretats, algunes de les quals encara no han acabat de fugir. Amb ganes d'explicar moltes coses, tot i que reconec que no he explicat ni la meitat del que m'hagués agradat explicar, gràcies a Déu!

Moltes vegades he recorregut a poemes i escrits d'altres autors que m'han ajudat a expressar el que en un moment donat he necessitat. No sempre sóc capaç de treure el que duc dins, o de fer una bona entrada a partir del no res, aquest "no res" que és un "tot" enriquit per tot allò que envolta el màgic món de les paraules, admiro la gent que ho fa i, com molts de vosaltres sabeu, no és gens fàcil.

Altres vegades simplement em manca el temps o em sobren renous, d'aquells renous que no sempre són percebuts per l'oïda, sinó que deambulen per l'ànima jugant amb un mateix.

Sigui com sigui, mai m'hagués pensat  arribar en aquest punt. Encara mir incrèdula el nombre de seguidors que s'han adjuntat al blog, i d'altres que no ho fan públicament, però que sé que també m'acompanyen. Em sent profundament agraïda i, alhora, temorosa de no saber oferir-los el que esperen.

L' únic que puc dir és que aquest blog és un fidel reflex de la mi mateixa, dels meus somriures, dels meus plors, de les meves dèries, dels meus afectes... i com no, de les meves imperfeccions. Seguiré treballant.

MOLTES GRÀCIES 
a tots per passar-vos pel meu cor, per seguir-me i per animar-me!


 I per cert, visca el Barça!

14 silenci(s):

  • garbi24 | 3 de maig de 2011 a les 21:43

    no pateixis...si no ens oferissis el que volem, no seriem aquí....ho fas molt bé en el teu primer any i en el segon encara més.
    Moltes felicitats...t'estiraria les orelles però no arribo.

  • Quadern de mots | 3 de maig de 2011 a les 21:49

    Moooltes moooooooltes felicitats.
    A cada ocellet li agrada el seu niuet (dius)

    Jo afegiria que aquest teu niuet és molt acollidor i encara que jo porti poc temps visitant-lo sempre m’hi he trobat molt ben acollida.
    El meu mussol i jo t’enviem una FORTA ABRAÇADA
    (Aprofitant els quinze minutets jo també dic) VISCA EL BARÇA

    Fins aviat

  • mar | 3 de maig de 2011 a les 22:28

    Moltes felicitats!
    Visca, visca!

  • Miquel Sureda i Jaén | 3 de maig de 2011 a les 23:09

    Saps que això nomès és el principi... Som nosaltres, qui t'hem de donar les gràcies. Per nosaltres, almenys per mi, és un plaer poder llegir aquesta part que decideixes mostrar de tu. Gràcies a tu i molts d'anys.

    Voleu que digui: Visca el Barça? No ho diré, diré que començ a estar cansat de tant de Madrid-Barça i a l'inversa. De cada vegada m'agrada menys el futbol... Me sap greu dir-ho, però, és ben ver...

    Una abraçada.

  • Ventafocs | 3 de maig de 2011 a les 23:24

    Tanta sort que no m'arribes! Intentaré fer-ho el millor que pugui... Una abraçadeta, garbi!

    Em sembla que la que es sent molt ben acollida per volsaltres sóc jo... dues abraçadetes! (no m'oblido del mussol)

    mar, moltes gràcies! Una abraçada!

    Miquel, els qui em coneixen saben que sóc bastant transparent... i tot i que no sempre mostro tot el que sóc, sóc tot el que mostro. M'alegro que t'agradi el que trobes aquí. Per altra part, no he escrit aquest "visca" perquè ho repetíssiu, ni perquè us hi sentíssiu més o menys identificats, simplement ha estat un impuls, un sentiment que m'ha sortit en aquell moment... Una abraçada, Miquel!

  • Joan Abellaneda | 4 de maig de 2011 a les 8:59

    Felicitats pel teu primer aniversari d'un blog que és espectacular, de debò.
    gràcies per mantenir el contacte
    una abraçada especial d'aniversari
    joan

  • mia | 4 de maig de 2011 a les 9:13

    per molts anys, guapa

  • jomateixa | 4 de maig de 2011 a les 11:26

    Per molts anys puguem compartir blocs
    Felicitats!

  • Eulàlia | 4 de maig de 2011 a les 23:40

    ei!
    moltes felicitats!!

    unabraçada·

  • Aina | 5 de maig de 2011 a les 11:24

    Moltes felicitats, guapa!
    Aquest cop amb nom i tot. En vaig aprenent...!
    Que en celebris moltíssims més amb totes les imperfeccions i el munt enorme de perfeccions que atresores.
    Una besada

  • Ventafocs | 5 de maig de 2011 a les 11:43

    Moltes gràcies a tots i a totes per les felicitacions! Una abraçada emocionada!

  • XeXu | 5 de maig de 2011 a les 21:47

    Ei, primer aniversari, gairebé m'ho perdo! Moltes felicitats, ja has passat una línia important, ara només queda seguir endavant. Les pors i les inseguretats ens acompanyen a molts, per no dir a tots, però això no ha de ser impediment, oi? Ànims, i a seguir. Segons dèiem l'altre dia a casa meva, el teu blog té l'equivalent de 6 anys humans, és encara una criatura! Haurà de créixer.

  • Jaume Pubill | 5 de maig de 2011 a les 22:16

    Per molts d'anys, Ventafocs, per aquest primer any. Has fet molt camí i molt bo. Que segueixis així molts anys més regalant-nos la teva sensibilitat.
    Una abraçada

  • Llopis i Llepes | 6 de maig de 2011 a les 22:47

    Ja sé que no sóc gaire original, però FELICITATS sinceres.
    Una abraçada,