Mosaic de pensaments

5 silenci(s):

  • garbi24 | 21 de març de 2011 a les 21:36

    no m'he entretingut a contar-les però a simple vista n'hi ha moltes més d'optimistes que de pessimistes...això és bo.
    Bona primavera....a veure si tot plegat s'anima una mica

  • magazine.cat | 21 de març de 2011 a les 21:55

    Moltes paraules que formen part del sentiments i de la vida !

  • onatge | 21 de març de 2011 a les 22:27

    El diàleg de l’amor,
    la il•lusió sense decepció,
    la confiança en crisis
    (jo la tinc davant de casa
    La Confiança, és una
    pastisseria...),
    ai el perdó, de vegades
    es perd...,
    expectatives, Totes!,
    lluita, més encara?,
    tristor, a petites
    dosis és bona.

    Des del far una abraçada poètica.
    onatge


    Només he intentat fer un trencadís amb les teves paraules...

  • Torradet | 23 de març de 2011 a les 16:26

    Les dues paraules que a primer cop d'ull m'han semblat que es repeteixen més.. ja sigui per grandària o quantitat han estat il-lusió i crisis.. bé senzillament curiós, o si més no aquesta ha estat la meva percepció.

    Un cop dit això, il.lusió en temps de crisis, porta a poder viure totes les coses positives que surten a la imatge més intensament.

  • Ventafocs | 23 de març de 2011 a les 18:19

    Vaig anar introduint les paraules i soletes es varen anar col.locant al lloc que han volgut, no les vaig voler tocar. No estic segura que n'hi hagi de més positives que negatives, no m'he atrevit a contar-les, i en aquests moments prefereixo abraçar-me als vostres comentaris. Vull quedar-me per damunt de tot amb la LLUITA, ja veurem on acaben col.locant-se la resta.
    Una abraçada molt forta, com sempre molt agraïda.