Endevina Endevinalla 6

animated_thinking_cap

M’agraden les endevinalles,

no hi ha cap motiu concret,

tan sols explic aquest fet,

abans que em peguin les rialles.


I aquí us dic aquesta,

que m’ha cridat l’atenció,

a veure si obriu la testa,

i en trobeu la solució:


Com que és moreno el meu pare,

jo sóc morena també,

i encara que sembli estrany,

per fer-me m’han de desfer.

7 silenci(s):

  • onatge | 8 de febrer de 2011 a les 23:54

    A mi m'agrada desfer-la lentament. Si pot ser sense llet... Una mica, una mica més... Fins acabar la rajola... Ai quin poema la xocolata...

    Des del far una abraçada per desfer.
    onatge

  • Ventafocs | 9 de febrer de 2011 a les 9:04

    Bon dia, onatge! No se te n'escapa ni una...
    Una abraçada desfeta!

  • magazine.cat | 9 de febrer de 2011 a les 10:13

    Avui els i diré als meus fills a veure si l’encerten.
    Una abraçada des de Lleida:0)

  • Josep Maria | 9 de febrer de 2011 a les 12:40

    I amb uns bons melindros i amb xurros és genial!

  • Torradet | 9 de febrer de 2011 a les 12:41

    Jo diria que és la xocolata, i per si un cas, no he llegit els comentaris previs.. ho faré després.
    He de confessar que he d'escriure un article i he vingut aquí a trobar inspiració... sempre és un plaer per relaxar la ment...

  • garbi24 | 9 de febrer de 2011 a les 14:39

    arribo tard per encertar-la....de totes maneres no sé si ho hagués encertat...sóc molt dolent amb les endevinalles.

  • Ventafocs | 9 de febrer de 2011 a les 23:04

    Hola magazine.cat, si els dius que els en donaràs una bona tassa potser l'encerten més aviat, als meus els encanta.
    Una abraçada des de Mallorca!

    Bon vespre Josep Maria! Tens tota la raó però, que et sembla amb unes bones ensaïmades? Ummmmmmmmmmm!

    Hola de nou Torradet, me n'alegro molt que hi trobis el que cerques... jo he mirat si hi havia algun programa informàtic per convidar-vos a un bona xocolata, però es veu que encara no l'han inventat... us haureu de conformar amb les meves paraules.
    Una abraçada de xocolata!

    Hola Garbi, arribes molt bé de temps, ja saps que val més deixar refredar una mica la xocolata, a vegades si és massa calenta...

    Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris, són pura xocolata per la meva ànima, dolços i càlids!!