Un poc de sal

bo_novelty
Novelty of Life by Bill O'Neil


M’han enviat aquestes definicions i jo no sé per on partir, que m'ajudeu?

Segons els metges és una malaltia, perquè un sempre acaba al llit. 

Segons els advocats és una injustícia, perquè sempre n’hi ha un a dalt i l’altre a baix.

Segons els arquitectes és una errada, perquè la zona d’entreteniment està a baix del clavegueró. 

Segons els polítics és la democràcia perfecta, perquè tots els participants gaudeixen per igual. 

Segons els economistes és una mala inversió, perquè és més el que entra que el que surt.

Segons els matemàtics és l’equació matemàtica perfecta, perquè la incògnita eleva al membre a la seva màxima potència, el tanca entre parèntesis, li extreu el factor comú i el redueix a la seva mínima expressió. 

PD. Està permesa la imaginació, el sentit comú, el sisè sentit (i el primer),  el sentit de l’humor i alguns pensaments in-purs.

6 silenci(s):

  • garbi24 | 26 de gener de 2011 a les 22:44

    que malalt que estic.....noies porteu-me al llit, que investigarem les premisses dels diferents col·lectius.

  • magazine.cat | 27 de gener de 2011 a les 9:58

    Gràcies pel comentari que has deixat, Ventafocs.
    Avui si arribo d’hora per a participar però es que no en tinc ni idea, com no sigui el “bingo”. Aniré rumiant més.

    Salut

  • onatge | 27 de gener de 2011 a les 10:25

    Veig una Forca i una Corona, no sé si sempre van junts...
    Veig Salt=sex, a mi m’agrada més convivència...
    Veig Instant, prefereixo la calma sense pressa...
    Veig l’ombra d’un cadenat, res com la llibertat...
    Veig Jungle, l’hem prostituït tant...
    Veig Màgic, potser sí, només ens falta la vareta màg...
    Veig H2O, necessària per viure, per trencar aigües, amb l’aigua al coll, fer aigua, salsa, dolça, contaminada..., beneïda, de pluja, en ampolla a preu de vi.
    Veig una B a la base de la forca, no estic segur si és del Bé i del mal...
    Veig Bòrax, potser sí que era blanc...
    Veig Tromble, ???
    Veig Limber, potser sí que ens falta agilitat...
    Veig Monkey, segur que som massa micos...
    Veig Yeast, i tant si ens en falta, ja no sabem què és el bon pa...
    Veig Jello, veus a mi no m’agrada la gelatina...
    Veig Frain, no a mi no em fan cap falta...
    Veig, veig un poc de Sal...
    Ja callo...

    Des del far amb humor.
    onatge

  • Jordi Dorca | 27 de gener de 2011 a les 20:27

    Diglòssia, en dirien els sociolingüistes.

  • Xav | 27 de gener de 2011 a les 21:03

    bé, jo partiria des del començament amb el primer café...

  • Ventafocs | 27 de gener de 2011 a les 23:57

    Hola garbi24, m'has deixat una mica preocupada, sembla que necessitis moltes cures... esper que les rebis aviat i que et duri molt la malaltia. ;).

    Hola magazine.cat, gràcies a tu, aquests intercanvis són molt rics. És una paraula que comença amb S i no és sal, i sí que per a alguns és la sal de la vida.

    Bon vespre onatge, em sembla que l'anàlisi que has fet tu ha estat molt més acurada que la meva. Jo simplement m'havia fixat en la pista clau... molt observador! Per cert, coneixes l'urban dictionary (http://www.urbandictionary.com), hi trobes moltes d'aquestes parauletes una mica "extranyes".

    Molt bona aportació Jordi, dubto una mica si seria més adequat parlar de bilingüisme, ho dic per la definició que en fa el DIEC2 (coexistència de dues llengües en un mateix parlant).

    Hola Xav, n'hi ha que fan el cafè després, al matí.

    Moltes gràcies a tots per la vostra participació, he rigut molt... i és que el SEXE dóna per a molt.
    Una abraçada riallera i una mica polissona!