Jo confesso

20081127233218-premi-poesia

Fa uns vuit mesos que estic amb el bloc. Hi ha dies que tenc clar el que publicaré i d’altres que no li tenc tant. El darrer mes de l’any ha estat el que he fet menys entrades, i és que no és fàcil anar publicant assíduament, admiro als blogaires que ho fan. 

Molts cops he dit que no tenc cap pretensió en fer aquest bloc, però me n’adono que no és del tot cert. M’enriqueix moltíssim, més del que m’hagués pogut imaginar i m’omple en molts sentits.

Arribar fins aquí és com un somni i en certs moments pas pena de no saber oferir-vos el que espereu trobar. Però no hi puc fer gaire, simplement  seguir essent jo mateixa i gaudir del bloc per tal que vosaltres també ho pugueu fer. Seguiré somiant, si m’ho permeteu, amb la vostra companyia. 

I ja que estam en confessions, he decidit fer una llista amb alguns dels desitjos per aquest any, no trobeu que ja és ben hora?

  • Vull riure més, molt més, i amb ganes.
  • Vull obrir-me més a la gent, confiar  amb els que m’envolten, vull córrer el risc.
  • No vull angoixar-me pel que és innecessari.
  • Vull ajudar a qui ho pugui fer i deixar-me ajudar (a vegades les dues coses són difícils)
  • Vull agrair totes les coses bones que rebi i les no tant bones, perquè elles també succeeixen per algun motiu, encara que no sempre el pugui veure al primer cop d’ull.
  • Vull estimar molt i vull aprendre a deixar-me estimar.
  • Vull mimar-me dia a dia, encara que sigui per uns segons.
  • Vull mirar i veure.
  • Vull gaudir de cada moment.
  • Vull somiar amb els ulls oberts.
Sé que per aconseguir el que volem no basta només en desitjar-ho però, no creieu que és un bon començament?


* Darrerament sóc un poquet repetitiva. Igual dic el mateix amb paraules diferents. A vegades un necessita dir-se les coses moltes vegades per acabar-se-les de creure. Aniré fent.

2 silenci(s):

  • Josep | 3 de gener de 2011 a les 13:28

    Molts bon propòsits, Ventafocs, per aquest primer d'any i per sempre. Ens els haurem d'apuntar i anar-nos-els mirant sovint

  • Aina | 3 de gener de 2011 a les 17:29

    És el millor començament del món!
    La voluntat, voler fer, és el que ens mou cada dia.
    Ja ho saps: sempre hi ha d'haver almanco un somni per complir.
    Una besada