Imaginem?

3204266865_78ab7f2660

Moltes vegades penso en els motius que m’han dut a escriure aquest blog, i la veritat és que no ho faig amb gaires pretensions, o potser  l’únic que pretenc és treure el que duc dins. A vegades utilitzo les meves pròpies paraules, i d’altres em decanto per les d’altres autors, perquè potser en el moment que les he elegides expressen exactament allò que vull dir o allò que necessito sentir.
El text següent em sembla que és d’en Gianni Rodari, però no n’estic segura. En qualsevol cas, trobo que és preciós.
“Imaginar és viure.
Imaginar és estimar.
Imaginar és comunicar.
Imaginar és transformar.
Imaginar és saviesa.
Imaginar és cultura.
Imaginar és riure
Imaginar és sentir.
Imaginar és plorar.
Imaginar és somiar.
Imaginar és comprendre.
Imaginar és fer la nostra escola,
                       la nostra societat,
                       les nostres relacions
                       més belles i humanes”
Vull endinsar-me dins la imaginació: viure el present i oblidar el que em dol; estimar, potser un poc més mi mateixa; comunicar, fer-me entendre i entendre els altres; transformar la fosca en claror, transformar la realitat i adaptar-m’hi;  riure més; plorar el necessari; i també vull somiar que tot és possible.
Us ve de gust imaginar?

3 silenci(s):