Contraofensiva

4135

Si a uno
le dan
palos de ciego
la única
respuesta eficaz
es dar
palos
de vidente.

Mario Benedetti

6 silenci(s):

  • Sàlvia | 9 de desembre de 2010 a les 14:18

    M'encanta aquest poema. No el coneixia. Preciós!

    Besadetes

  • S.N. | 9 de desembre de 2010 a les 23:51

    I si els palos de ciego et donen cops de garrot?? Aix...

  • Ventafocs | 10 de desembre de 2010 a les 0:04

    Hola Sàlvia! A mi també m'ha agradat molt, m'encanta en Mario Benedetti, i tampoc coneixia aquest poema. Gràcies per passar-te pel meu cor i animar-te a fer el comentari! Una abraçada!

    Hola S.N.! Doncs obrirem bé els ulls per veure'ls venir... i evitar-los, és clar. Una abraçada!

  • magazine.cat | 10 de desembre de 2010 a les 16:43

    Hola, ventafocs desprès de veure alguns comentaris teus en altres blocs, he decidit visitar-te, m’agrada el teu bloc i fas un comentaris molt assenyats, hi ha cops que m’identifico amb les teves paraules, et felicito.
    En quant a lo de veure venir els cops, de vegades no els veien venir i no ens queda d’altra que aguantar-los com pugem.

    Salutacions des de Lleida

  • Ventafocs | 10 de desembre de 2010 a les 19:06

    Benvolgut@ magazine.cat, moltes gràcies pel teu comentari. És un d'aquells comentaris que t'alegren el dia i et donen força per a seguir.
    Respecte als cops, per experiència sé que poques vegades veus els cops arribar, per molt que obris els ulls, i tens raó, només ens queda aguantar-los... Així i tot diuen que el que no mata enforteix.
    Moltes gràcies una altra vegada. Una forta abraçada des de Mallorca!

  • mia | 11 de desembre de 2010 a les 9:09

    Bones ventafocs,
    feia dies que no visitava el teu cor (+feina) pero ja veig que la familia de seguidors no deixa de creixer
    anims!