Felicitacions 2011

EXTRAS A%C3%91O NUEVO2.FELI%C3%87 ANY NOU

Hi ha moltes maneres de felicitar l’any nou…

  • Que el 2011 et porti tot allò que estàs buscant i et sigui 2.011 vegades millor que l'any passat. Feliç any nou!
  • En aquestes dates de pau i amor la SGAE et recorda que a partir del 2011 tot el relacionat amb el Nadal porta cànon. Gràcies a tots i Bon Any!
  • La A.L.C. (Associació de Llagostins Cuits) et recorda que en aquestes dates hi ha coses més importants que pelar ... Feliç 2011.
  • Que aquest nou any trobis felicitat, salut, amor, diners, pau i tot el que necessitis. I el que no trobis busca'l a Google. Feliç Any Nou 2.011.
  • En aquest moment en aquest país hi ha 66.000 persones fent l'amor, 15.820 estan acabant, 19.965 estan començant, 28.819 estan en ple plaer i només hi ha un@ llegint missatges. ¡Desperta! Feliç Any Nou 2011.
  • Feliç any 2011, 2012, 2013, 2014 ... que amb aquesta crisi a saber quan torno a tenir mòbil!
  • Et desitjo 65 dies d'amor, 129 dies de sort i 171 dies de felicitat! Feliç any nou 2010.
  • Els Reis són els pares. (Signat: el príncep Felip).
  • En néixer, Déu em va donar a escollir entre estar Bonísiiiiima o tenir bona memòria.
Autors Varis i Desconeguts

Tenc la sensació que se m’oblida alguna cosa, però no sé què. Aquest any he madurat molt, en molts sentits. Serà un any inoblidable, en el que hi ha hagut un poc de tot o, millor dir, un molt de tot. Hi ha hagut moments molt bons i d'altres que preferiria oblidar.  Els primers m'han ajudat a superar els altres i de tots ells he après.
Volia donar les gràcies a tots els que m'han acompanyat d'alguna manera en el meu camí. No els ho he posat gaire fàcil, però sempre han estat allà i les paraules no em basten per expressar la meva gratitud. Us tenc a tots dins el meu cor.

Ah, sí! No me’n recordava…
Feliç Any Nou!

5 silenci(s):

  • Jordi | 31 de desembre de 2010 a les 18:30

    Bon any nou! Ens seguirem llegint!

  • mia | 31 de desembre de 2010 a les 20:48

    Algunes maneres mes
    ........................
    Si la vida et dona mil raons per plorar, demostra que tens mil i una per somiar, fes de la teva vida un somni i del teu somni una realitat!
    ........................
    Els Reis d'Orient no existeixen, els regals els porten els pares. Wikileaks els desitja Bones Festes!
    ........................
    BON ANY (Vilafranca de)

  • maria | 31 de desembre de 2010 a les 21:08

    Molt bon any ventafocs.Ara es tracta de proposar-nos molts més objectius^^.

  • Ventafocs | 2 de gener de 2011 a les 20:51

    Amics, gràcies pels vostres comentaris.

    Jordi,ens seguirem llegint... per molt de temps! Una forta abraçada i Bon Any!

    mia,gràcies pel teus grans granets al coret del meu blog, una abraçada i Feliç Any Nou!

    Maria, m'alegro de veure't per aquí, una abraçada i Molt Bon Any també.

    i a peu coix, benvinguda al blog, és molt agradable rebre comentaris de gent nova... Moltes Gràcies per passar-te per aquí i Molt Bon Any!