Que no! Que no és el mateix…

e07her
 
 
Que no! Que no és el mateix...
Galimaties que Matías Galí
Anna Porcell que porcellana,
Quina mar que Marquina,
Vi bo que Boví,
Cos de fada que fa de cos.







Tot i que actualment ja es podia canviar l’ordre dels cognoms, el govern ha trobat oportú treure una llei per a regular aquesta gran empresa. El govern troba que això de posar el primer cognom del pare no és just ni igualitari, fins aquí tot en la seva línia. Però per arreglar-ho ha pensat que si no hi havia acord possible entre els pares, la millor opció era posar els llinatges per ordre alfabètic, una solució també molt en la seva línia. Així que, amics meus, si us dieu Xamena, Vidal, Vilallonga, Vaquer, ... quedeu ben en mans de les vostres estimades parelles (home o dona) ja que si no arribeu a un acord, ell o ella té el mànec per la paella.  A més, si el meu  llinatge fos "Abad" no em posaria a discutir gens ni mica. Em sap greu dir que les darreres lletres de l'alfabet ho tenen cru.  No hagués estat millor fer-ho a cara a creu? Em sembla que s’ha obert un bon debat amb aquesta llei, un debat ideal per deixar de parlar d’altres temes molt més importants i prioritaris, com ha anat fent durant tota la seva legislatura.
Per cert, enhorabona als Abrí, Adrover, Aguilar, Albertí,…
En fi, conservem l’humor i recordem el que deia aquell vell acudit:
- Per cas estrany el d’un amic meu que va anar a Madrid i allí li van canviar el nom i el pillido. Es deia Juli Verd i allí li diuen Pere Gil.

2 silenci(s):