Endevina Endevinalla 4

db571-shocked-monkey

No sóc bèstia ni persona,
però tinc peus i tinc cap;
sovint el metge em ve a veure,
però mai no estic malalt.

Jo endevino, tu endevines?

4 silenci(s):

  • Maria | 15 de novembre de 2010 a les 20:21

    Jo diria que un llit. Abans els metges anaven a visitar els malalts a casa. Ara hi van menys....

  • mia | 15 de novembre de 2010 a les 20:46

    si fos que no te peus ni cap,
    jo diria que l'amor.
    pero com que si que en te
    no ho se...

  • Ventafocs | 16 de novembre de 2010 a les 9:00

    Bon dia, comentaristes interessants:
    Jo que havia posat la imatge de la moneia per despistar-vos, però veig que no ho he aconseguit.

    S.N, jo no hi havia acudit amb la camilla, però reconec que hi diu molt bé...te peus i cap i és més actual. No he pensat amb el premi, potser un cafè saborós, perquè ens duri tot el dia? Em sembla que en aquestes hores ens vendria molt bé.

    Maria, jo també diria que un llit, el que acab de deixar fa uns moments, tot i que el metge no ha vingut a veurem. Enhorabona! El teu premi és un altre cafetet, bé, amb llet si ho vols.

    Mia, jo diria que hi ha moltes més coses que no tenen ni peus ni cap, tot i que l'amor es troba al cap de la llista, què hi deu haver als peus? Com que el teu comentari m'ha fet treure un bon somriure, et convido a un poleo, ja sé que no t'agrada el cafè.

    Moltes gràcies pel vostres comentaris, he començat molt bé el dia. És una llàstima que no s'hagi inventat el cafè virtual(i el poleo). Una abraçada molt forta a totes.