Un consell... de mare

4 silenci(s):

  • frend of amma | 23 d’octubre de 2010 a les 22:54

    Hola Venta focs!m'agrada aquesta historieta.Si em permets feré un comentari al respecte:crec que ès millor anar a cercarla que esperar a que arribi, o millor, crearla.La felicitat es un estat que es pot crear un mateix.Tot depèn dels pensaments,accions i manera d'afrontar les coses que ens passen a la nostra vida.Una abraçada!

  • Ventafocs | 23 d’octubre de 2010 a les 23:44

    Hola frend of amma! (cada vegada que escric el teu nom em demano d'on ve ;), algun dia ja m'ho explicaràs). M'ha agradat el teu comentari, i em sembla que tens raó. Pot ser la mare ha anat a cercar-la al mercat? Bé, ja sé que no en vénen al mercat, però t'imagines que n'hi trobéssem? Una abraçada una mica més feliç!

  • Anònim | 23 d’octubre de 2010 a les 23:54

    Si és la felicitat obra-li sempre la porta!

  • Ventafocs | 24 d’octubre de 2010 a les 0:20

    Hola Amic@ Anònim! Ho faré, però abans li demanaré que em mostri bé la poteta o tot el que faci falta, que les set cabretes ho passaren malament. I si ve l'Avarícia desfressada de Felicitat?