Tens respostes?

  • Com s’escriuen els olors?
  • El silenci pot ensordir?
  • Perquè tothom vol anar al cel, però ningú es vol morir? 
  • Si un gat cau de quatre grapes i una llesca de pa amb melmelada sempre cau pel costat d’aquesta... què passaria si un gat cau amb una llesca de pa amb melmelada a l’esquena pel costat que no dur melmelada? (ni tan sols fa falta que us ho imagineu...)
  • Per què quan plou... (se m'ha oblidat la pregunta)
  • Fa pixo en Batman? Com s’ho fa? ( tampoc fa falta que us trenqueu massa el cap)
  • Per què els personatges dels dibuixos animats sempre duen la mateixa roba?
  • Què és un forat negre? (no és una redundància?)  Hi ha forats de colors?
  • Un part al carrer... és enllumenat públic?
Algunes són collita pròpia, d'altres les he llegit per aquí i per allà, crec que els seus autors és deien Anònim, coneixeu molta gent que es digui Anònim?

No em féu molt de cas avui. La imatge no hi té massa a veure, però m'ha agradat. Bona nit!

2 silenci(s):

  • frend of amma | 21 de novembre de 2010 a les 11:23

    UAU! Bones preguntes! es bó fer-nos preguntes,és la manera de aprendre més ràpida que conec. També hi ha preguntes que ens poden ajudar a prendre determinades decisions.La meva preferida és: Qué faria ara l'amor? si només fos amor que faria ara?. T'assegur que m'ajudat a prendre moltes decisions correctes! una abraçada!

  • Ventafocs | 22 de novembre de 2010 a les 12:23

    Què faria ara l'amor? Aquesta sí que és una bona pregunta! Tant de bo tothom se la demanàs i actuàs en conseqüència! Actuem estimant, estimant el que fem, estimant-nos, estimant els altres...