Balla, besa, i….

No et prenguis la vida tan seriosament…

balla
balla

besa
besa

relaxa’t
relaxa't

gaudeix
gaudeix

I sigues feliç!!!

Cada seixanta segons que passes enutjat, angoixat o malament, és un minut d’alegria que no tornarà
!cid_E7D1FF1B40564CD99E8CBD06038FC1E5@Usuario1

Avui el meu missatge és:
La vida és curta, romp les regles, perdona ràpidament, besa suaument, estima de veritat, riu sense control, i mai te’n penedeixis d’alguna cosa que t’ha fet somriure.
Si us dic que ho crec fermament em fareu cas?

4 silenci(s):

  • Cristina Dominguez | 27 d’octubre de 2010 a les 18:38

    Combrego amb en tu que hem de deixar de banda tanta seriositat , la que ens porta cap el avorriment.Sempre he mirat de cantar i en pic tinc una ocasió de ballar també.Penso com tu crec que el riure és necessari,trenca barreres i fa caure muros.La gent s'uneix amb el ball i en el cant; ho tinc comprobat.
    També per degràcia, he vist gent, que `està bé si està sola, aquest tipus de gent me questiona la meva manera de veure y viure la vida, diuen que tal com són ja en tenen prou i no puc aerribar a entendre'hoAnem a ballar?

  • S.N. | 27 d’octubre de 2010 a les 22:53

    Que bé! Missatge rebut. Ja ho faig però de tant en tant va bé que t'ho recordin.

  • frend of amma | 27 d’octubre de 2010 a les 22:56

    M'encanta!! aquesta ès la meva forma de pensar.La vida passa aviat,i si no la disfrutes segon a segon, minut a minut, hora a hora... acabarà hi no te n'hauràs adonat ni compte.Viu,viu amb al·legria,sentin-te afortunada per poder disfrutar l'oportunitat que ès viure ara i a n'aquest món!

  • Ventafocs | 28 d’octubre de 2010 a les 11:29

    Hola, amics lectors!

    Cristina, és important veure les coses de forma positiva, tant si ens duu a cantar, a ballar o recloure'ns en nosaltres mateixos. El més important és veure que no val la pena capficar-nos en els pensaments que ens fan mal, i riure'ns de nosaltres mateixos si cal! Ja saps que jo no en sé molt de ballar, però potser me'n pots ensenyar i passarem una molt bona estona. Una abraçada balladora!

    S.N., jo crec que a força de repetir-ho ens ho arribarem a creure, no trobes? Doncs un altra cop: Ballem! Besem! Riem sempre que puguem!(bis,bis,bis)Una abraçada bis !

    frend o amma, què t'he de dir? Espera... et dedico un somriure :)), no, dos :)), és que vaig practicant! Una abraçada alegre!.