Si l'encerto, l'endevino, 2

"Tot són endevinalles, i la clau d'una endevilla és una altra endevinalla"
Ralph Waldo Emerson (1803-1882) Poeta y pensador estatunidenc.






Endevina, endevinalla...

Tinc els ulls dintre la boca
no menjo i bec a desdir,
tot quant a la boca em fiquen,
pel nas ha de sortir.


Demà us donaré la solució, per si en teniu curiositat. Així i tot, us he de demanar una cosa molt seriosament, no us baralleu per donar-me les vostres respostes, no vull que col·lapseu la xarxa. D'un en un, per favor. Atendré totes les vostres respostes en la mesura que sigui possible. Sort!

5 silenci(s):

  • jaume | 19 de setembre de 2010 a les 14:28

    Cati: He volgut ser educat, t'ho juro!
    He esperat i he esperat. Però res! Aquí ningú sap res. O els ha fet vergonya i no ho han volgut dir..
    Davant de la disjuntiva de ser mal educat o vergonyós,m'he decantat per la primera cosa: no deixaré passar a ningú i et diré la solució que crec que és la correcta:

    L'EMBUT
    Una abraçada

  • Enebea | 19 de setembre de 2010 a les 20:28

    Jo venia a saludar, je je. No en tenia ni idea, però ara puc quedar bé, ja ja ja.

    L'embut!!!

    ja ja ja (quin morrrrrrro que tinc, ja ja ja)

  • Ventafocs | 19 de setembre de 2010 a les 20:54

    Amic Jaume!
    Mal educat o vergonyós,
    l'endevinalla has encertada.
    I com a premi te'n duràs
    quatre paraules ben rimades.
    I com ho has sabut?
    Em demano tota admirada,
    jo quan la vaig triar,
    no sabia que era l'EMBUT.
    Enhorabona, t'envio una abraçada.

    Amiga Enebea!
    El teu morro m'ha encantat,
    i un somriure m'ha fet treure.
    Com que també ho has encertat,
    no vull que vagis a jeure
    sense rebre el teu rimat.
    Gràcies per haver vingut
    i afegir-te al meu EMBUT.

  • mia | 20 de setembre de 2010 a les 9:21

    jo no en tenia ni idea del que podia ser. quan me passa aixo -i es sovint- el que faig es demanar-ho al mr.google i ell m'ajuda.
    aixi que com que m'havia donat la solucio mr.google me feia vergonya posar-ho, tot i que tambe s'equivoca!!

  • Ventafocs | 20 de setembre de 2010 a les 19:02

    Hola, mia estimada!
    demana-ho a qui vulguis,
    que a aquí no hi ha cap norma.
    I amb o sense vergonya,
    a mi m'has fet contenta.
    I com que t'he vist valenta
    jo t'envio ma abraçada.